perjantai 26. lokakuuta 2012

Elosteluilta viikon varrelta













 ....velipoika voitti vähän kaffea...


(alla todellinen tilannekuva todellisesta hämmennyksestä!)


Tuntuu että kuuluisi lähteä johonkin, tehdä jotakin tärkeää tai purkaa palasiksi tämä levoton mieli johonkin, tanssia lävitse yön tai kiivetä katolle ja täyttää mieli hiljaisuudella. Mutta olen niin rättiväsynyt etten jaksa. Ja kaipaan tilaa, tilaa tilaa tilaa jotta saisin selkiytettyä jotakin, hetkeksi pois ihmisten seasta.

ps. kuvat muokkaamattomia


5 kommenttia:

Captain kirjoitti...

voi sinä kaunis ihminen. ihania kuvia, lämmin tunnelma. ja nyt niin kovin tuttuja tunteita, haleja ja voimaa ystäväinen. ♥

Sofia Mänttäri kirjoitti...

Voi sinne myöskin kuule ihanainen! Ja hei, pitääpä tässä nähdä joskus pian. Oon jotenkin ikävöinyt sua ihan! Halaus

Anonyymi kirjoitti...

Mahtava toi kuva Vennystä!!

Saga kirjoitti...

hienoja kuvia soffu!! saanko laittaa ton yhen musta facebookkiin?:::D

ps. oot ihana, kiitti että sain tulla teille yöks ja mä voisin joku päivä hakea mun kännykän!

Sofia Mänttäri kirjoitti...

Ihana ihana olet sinäkin! Mulla jäi jotenkin tosi hyvä olo niistä keskusteluista sun kanssa yöstä, tuntui jotenkin kamalan merkittävältä se kohtaaminen. Miten yksi halauskin voi antaa niin paljon voimaa! Oot aarre. Ja nähdään pian, suukkonen sinne.