keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Kerro kerro missä on paikkani

Hiljaisuus ympärilläni ahdistaa. Mä jään istumaan pöydän alle. Tuijotan seinää. Yksinäisyys ei tunnu tänään kivalta ollenkaan. Peilikuva inhottaa. Ajatukset on outoja, enkä mä ymmärrä miksi mua ahdistaa välillä hetkittäin niin kummasti, että haluaisin juosta itseäni kauas pakoon. Puristan jotakin käteeni lujaa. Mä oon vihainen itselleni. Ja turhautunut. Mä oon niin saamaton, enkä jaksa tehdä mitään järkevää. En ymmärrä itseäni, ehkä se saa olon tuntumaan välillä niin kolkolta.

Haluun jonkun tutun ja turvallisen luo ja lopettaa ajattelemisen.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mariska - En osaa. sen jälkeen jotain piristävää ettei masenna liikaa:)

Anonyymi kirjoitti...

niin ja tossa sun sivujutussa, "aijon"-"aion", "tännä"-"täynnä" t.pilkkpoliisi

Sofia kirjoitti...

oli muuten sika hyvä toi Mariskan biisi :) ja oho, katos empä ookkaan huomannu!